Audioknížka Selekce

Každý z nás alespoň jednou slyšel jméno Kiera Cassová nebo název knížky Selekce. A pokud ne, styďte se!

Kdyby tady ale přece jenom někdo byl, dovolte, abych Vám knížku Selekce představila.



Vydáno: 2014, CooBoo

Orig. název: The Selection (2012)

Počet stran: 288

Pro třicet pět dívek je Selekce životní šancí. Příležitostí k útěku od života, který jim byl stanoven od narození. Být obklopena světem třpytivých šatů a drahocenných šperků. Žít v paláci a soutěžit o srdce krásného prince Maxona. Ale pro Americu Singerovou je Selekce noční můrou. Znamená to pro ni otočit se zády ke své tajné lásce Aspenovi, který je o kastu níž než ona. Nechce se jí odejít z domova a vstoupit do nelítostné soutěže o korunu.

Pak America potká prince Maxona. Postupně začne zpochybňovat všechny plány, které si předsevzala - a uvědomí si, že život, o kterém vždycky snila, si už nemůže v porovnání s budoucností představit.

Tak nejdřív bych se podívala na Selekci jako knížku.
Selekci jsem četla už jednou, jako normálně papírovou knížku. Takže tohle byl takový re-reading. 

Selekce je taková klasická Young adult knížka pro holky, ale věřím, že by se mohla líbit i starším generacím.

Rozhodně bych sérii Selekci zařadila mezi nejlepší fantasy romantické série vůbec.  Už ani nevím, jestli jsem na ni koukala nějak dlouho, než jsem po ní v knihovně poprvé sáhla, ale myslím, že jsem neváhala. Má totiž úplně neuvěřitelně krásnou obálku!

A pod obálkou - uvnitř knížky- je stejně skvělá jako na povrchu. Co si budem, princezny z budoucí Ameriky jsou skvělý, ne? 

A musím říct, že i napodruhý ta knížka byla totálně skvělá. Miluju Maxona, Americu a Celestu! Miluju ten svět! A hlavně, miluju styl psaní Cassové.

A teď teda k tomu namluvení...

Tak namluvené to bylo slečnou Lucií Pernetovou a hned na začátek musím říct, že to bylo namluvené totálně skvěle. 

Jakože já když čtu bráškovi knížku, tak vydržím třeba pár minut a pak už nemůžu. Tady jsou kapitoly dlouhé přes dvacet minut a nepřišlo mi, že by to bylo sestřihané. 

Takže jestliže Lucka dvacet minut mluvila jednu kapitolu, fakt respekt!

Bylo to namluvený totálně úžasně! Lucka měnila hlasy, podle postav, které právě mluvily. A měnila je úplně famózně! Mezi každým hlasem byl rozdíl, což je fakt obdivuhodné!

Upřímně, nevěděla jsem co čekat od audioknížky. Nikdy předtím jsem audioknížku neposlouchala a pane bože! Bylo to fakt skvělý!

Ty napínavý pasáže! Ty vtipný, smutný, zamilovaný! AAAH!

Je to načtený totálně úžasně! Usmívala jsem se u toho, bylo mi líto Americi [Ameriky] a Maxona. Četla to tak, jak jsem si to četla já, když jsem to četla. Což je uplně úžo! 

Jsem neskutečně vděčná Humbooku a Míše za poskytnutí Selekce jako listening copy. A jsem fakt ráda, že jsem si svoje "poprvé" mohla střihnout zrovna se Selekcí :)

Doufám, že se recenze líbila, berte ohled na to, že je to moje první recenze na audioknížku, tak úplně nevím, jak zformulovat svoje pocity ohledně namlouvání.

Děkuji za pozornost, toť vše <3

Komentáře