Shrnutí - březen

Krásný první aprílový den vám všem. A jelikož aprílový, pojďme se společně ohlédnout za březnovým měsícem.
Tady je seznam všech 6ti knížek, které jsem za březen přečetla:
Podlý král (361s)
Starý jako čas sám (408s)
Cress (609s)
Winter (765s)
Obsidio (615s)
Zrada vítězů (380s)
+ Harry Potter and the Prisoner of Azkaban (100s)

Dohromady jsem tedy zvládla přečíst 3238 stránek. Což zhruba činí 450 stránek na knížku. Březen se nesl ve znamení tlustějších knížek a nebýt jich, tak jsem možná dala - co se kusů týká - knížek víc. Ale jsem rozhodně s takovým číslem spokojená.

Zklamáním měsíce pro mě byla knížka Starý jako čas sám.
Podle mě je to jeden z těch retellingů, kdy víte, že to má potenciál, ale totálně nevyužitý. Což je strašná škoda, protože jsem na to fakt neslyšela žádný negativní názor. Což je pro mě docela překvapení, ale já to začala číst s tím, že to fakt bude pecka. No nestalo se... Celý názor si můžete přečíst zde. Takže pokud máte rádi retellingy na Krásku a zvíře, směle do toho. Já jsem ale ráda, že jsem si knížku jenom půjčila, tohle by pro mě byla zbytečná ztráta peněz. Jakože, já chápu, co se na tom některým líbí, ale tyhle prvky pro mě nejsou ty, kvůli kterým bych tu knížku měla řadit mezi ty "lepší". Já jí řadím mezi "průměry" a myslím, že i když se za nějakou dobu zpětně ohlédnu, tak tam knížka zůstane.

Naopak překvapením měsíce byl Podlý král. To je pokračování Krutého prince, který se u mě nesetkal s velkým nadšením. O to víc jsem byla překvapená, když mě Podlý král totálně dostal. Pomohlo snížit očekávání a vědět, do čeho jdu. Navíc tady bylo fakt hodně spřádání plánů, intrikaření a her s lidmi. Navíc jako ten konec? Haló? Tenhle díl rozhodně není vycpávkovým druhým dílem, protože pár zvratů se tu taky dočkáme. A musím říct, že jsou fakt dobré. Upřímně přemýšlím, díky čemu se mi to líbilo víc než Kruťas. Jestli to bylo díky sníženým očekáváním nebo to opravdu bylo lepší... to fakt nevím. Každopádně mi přišel o dost lepší než první díl a na ten třetí se fakt moc těším.


A jako nejlepší knihu měsíce nominuji Winter. Tahle série se stala jednou z mých oblíbených a byla fakt skvělá. Strašně jsem si čtení téhle série užila a dost mě drtí to, že je konec. (Jakože, já vím, že jsou ještě ty povídkové knížky a komiksy, ale chápem se). Miluju tu partu lidí, který jsou každý úplně jiný a přesto jsou jako parta naprosto úžasný. Hlavně tady nechybí akce, trocha romantiky a plánování. Fakt jsem si všechny oblíbila a tahle série má své čestné místo v mojí knihovně.

Jako další tady mám knižní přírůstky. Těch totiž taky nebylo málo... Ale na fotce je nenajdete - nebo aspoň ne všechny. Tak tady jsou:
Paní půlnoci
Kletba vítězů
Zrada vítězů
Podlý král
Krásky
Faja
Harry Potter and the Goblet of fire

Na svou obranu musím říct, že sama jsem si kupovala pouze 4 z nich. A to Oba díly vítězů, Podlého krále a Harryho. Paní půlnoci a Faju mám od maminky :D
No a Krásky jsem vyhrála ve výzvě #krasaklame od Kristie a Marky. Za výhru může fotka ke Kronikám prachu (na tu se můžete kouknout tady a rovnou si třeba přečíst recenzi :D)

Myslím, že březen byl velice úspěšný, co se týká knížek přečtených, ale i těch koupených.

Co vy? Kolik máte na kontě knížek (stránek)? A kolik knižních kousků přibylo ve vaší knihovničce?

Komentáře

  1. Já jsem na tom za březen dost bídně, dala jsem jen pět knížek. Ale souvisí to asi hlavně s tím, že na mě dolehla lehká krize související s aktuálním děním. Podlý král se mi taky líbil víc než krutý princ, za sebe můžu říct, že asi kvůli Cardanovi, protože jeho postava má zajímavý vývoj, který se dokonale dovrší ve třetím díle. A tvoje pocity z konce naprosto chápu. Já právě kvůli němu sáhla po závěrečném díle v angličtině, protože se mi nechtělo čekat na překlad. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo, tak to já si radši počkám, na tohle si v angličtině asi ještě netroufam :D
      ale jsem na to mega zvědavá.

      Vymazat

Okomentovat