Shrnutí - duben

Ahoj, tak jsem tu s dalším měsíčním shrnutím!
Dohromady jsem přečetla 9 knížek, z nichž byla většina fakt skvělá. Dohromady to bylo 3486 stránek, což je 387 stránek na knížku.
Přečetla jsem:
Krásky (444s)
Falešný polibek (368s)
Snílek neznámý (482s)
Zrádné srdce (357s)
Všechny malé zázraky (348s)
Temná krása (507s)
Já, Simon (296s)
Múza nočních můr (457s)
Ink-Jizva (227s)


Začnu zklamáním měsíce, to pro mě byla knížka Ink. Po dvou předchozích dílech jsem očekávala peckové zakončení, kterého se mi bohužel nedostalo. Knížka byla podle mě dost odfláklá a dodělaná jen tak, aby ta série měla nějaký konec. Hlavní hrdinka byla na ránu a fakt mi lezla na nervy... Asi už jsem na to stará. Ale fakt se mi líbí ten svět a podstata tetování. Celkově rozdíly mezi testovanými a prázdnými jsou fakt zajímavé. Jenomže i tohle bylo v třetím díle dost odbyté. Takže bohužel :/

Překvapením měsíce pro mě byla knížka Falešný polibek. Protože na tu jsem četla více negativně založených recenzí, než těch kladných. Čekala jsem bůhví co a jsem děsně ráda, že mě knížka mile překvapila. Celkově tahle série je jedna z těch lepších, které si v mojí knihovně zaslouží čestné místo. Autorka to podle mě měla dost promyšlené a já se s radostí pustím do další série od Mary.

V označení nejlepší knížky se rozhoduji mezi Všemi malými zázraky a Snílkem neznámým. Všechny malé zázraky mě totálně rozložily a fakt jsem velkou část knížky musela otírat slzy, abych vůbec viděla na text. Pak jsem brečela i u psaní názoru a mám strach se pustit do filmu, protože je mi jasné, že se to bez slz neobejde. Ta knížka mě nadchla takovým způsobem, že jsem fakt celý den po dočtení myslela jenom na ní. A ano, tyhle pocity ve mně zanechal i závěr Snílka. To jsem myslela, že nerozdýchám. To je ale zase fantasy a opravdu mě nadchl svět a jeho fungování. Dost se mi líbí autorčin styl psaní a pokračování bylo taky skvělé.
Nevím, tyhle knížky asi nechám obě jako nejlepší. Obě mi zlomily srdce a fakt jsem je těžko rozdýchávala. 


Co se týká mých knižních přírůstků za duben, tak mi v knihovně přibylo devět knížek, z čehož jsem už čtyři stihla přečíst. A jedna knížka byla výhra.

Věřit znovu
Prokletý rok
Já, Simon
Všechny malé zázraky
Nebe je všude
Ink - Jizva
Co jsme si nikdy neřekli
Múza nočních můr
Andělská hra (výhra od Sáry z #mesicbookstagramu)

Myslím, že duben byl (navzdory karanténě) velice fajn strávený měsíc. Zároveň mi ale přišlo, že jsem četla mnohem víc než normálně, což ale počet stránek vyvrací. Tak nevím. Co vy? Máte přečteno víc nebo míň knížek? A co nákupy?

Komentáře

  1. Ja som neskutočne citlivý človek, a preto sa knihe Všechny malé zázraky vyhýbam už neuveriteľne dlho - každý ju miluje, no každému láme srdce, čo by som teda nezvládla :/ Ach, trošku ma sklamalo, ukončenie série Ink, ktoré spomínaš...na túto sériu som sa chcela pozrieť bližšie, no nie je nič horšie ako dokonalé predchádzajúce dva diely a ten posledný to pokazí :/ Už sa mi to stalo pri sérií Prorok od Dekkerovej - nábeh na dokonalú trilógiu, no tá záverečná časť, uf, radšej na ňu zabudnúť :D...
    Krásny súhrn, prečítala si množstvo skvelých titulov a rovnako zaujímavé ti aj pribudli - najviac závidím Prokletý rok, tá kniha ma neskutočne láka!
    Maj sa krásne!♥

    OdpovědětVymazat
  2. Jo, tak to chápu =/ ale přesto si myslím, že bys jí měla dát šanci.
    u toho ink mě to opravdu štve, ale co už...
    Já se toho prokletého roku bojím. Je okolo toho zase takový hajp, že se bojím, že budu zklamaná... Ale uvidíme no.
    Děkuji, ty také :) <3

    OdpovědětVymazat
  3. Celá série Kroniky Pozůstalých je skvělá. Falešný polibek je jen odrazovým můstkem k pozdějším dějům, méně romantickým a vážnějším. Všechny malé zázraky jsou zázrakem samy o sobě - krásné zpracování tématu bipolární poruchy. Na filmové zpracování jsem ještě nedostala odvahu.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat