Zájmy dělaj člověka

Nějakou dobu jsem přemýšlela, jestli vůbec mám tento post psát. Kira (@v.zaplave.knih) vymyslela skvělý projekt, kde knihomolové představují i své jiné koníčky mimo čtení.

Já jsem nad vydáním přemýšlela z jednoho důvodu. Článek na podobné téma jsem tu měla v době karantény. Kdo by se na něho chtěl mrknout, zde (teď jsem zjistila, že jsem to psala na konci března. well, nevadí. tím líp)

Na začátek musím ale říct, že knihomolství je stále můj koníček (závislost?) číslo jedna. A ačkoli teď tolik nečtu, stále se za knihomola považuji. nějakou dobu mám takové "nečtecí" období. v tomto období jsem však (znovu)objevila plno skvělých koníčků. teď je tu všechny rozeberu, tak vás předem varuji, nemusí to být úplně záživné počtení.

Předem vám prozradím, že nejsem sportovně založený typ knihomola, proto je většina mých dalších koníčků spíše kreativního (čtěte aktivity, u kterých se nejlíp sedí) rázu... na jednu jedinou výjimku. 

koně.

zrovna dneska jsem psala trenérce sloh o tom, co mi koně jako koníček dali. dali mi druhou rodinu, bez které bych nebyla taková, jaká jsem. a ačkoli jsem s tím nejednou chtěla skončit obě moje rodiny mě nakonec přesvědčily zůstat. 

nicméně, jezdectví se věnuju tak od třetí nebo druhé třídy (kdo si to má pořád pamatovat?) a vím, že jiný sport bych nikdy dělat nemohla, protože jsem fakt velký nesportovec. 

a i když to nedělám na nějaký profesionální úrovni, tak to (momentálně) dělám s radostí.


teďka se pojďme společně vrhnout k mým dalším koníčkům, které ale budou mít ke sportům hodně daleko. jakože ale fakt hodně. pokud tedy gaučing neberete jako sport. and that's the question. 

na konci prázdnin, kdy už bylo jasné, že se rouškám nevyhneme, jsem se rozhodla, že na tu svou černou obyčejnou, vytvořím něco, aby tak obyčejná nebyla. teď je to moje nejoblíbenější rouška, navzdory svým nedokonalostem. od roušky to pokračovalo k jedné plátěnce, pak k druhé. jednu jsem dokonce dělala na přání Kačce (@bookloverka_tie) a další dvě na mě čekají. jedna na přání a druhá jako narozeninový dárek. a ptáte se, co že to s nimi dělám? vyšívám. ano, vyšívání je jedna z těch aktivit, která mě nikdy nenapadla sama od sebe. prvotní impulz mi dala Maruška (@maruandbooks). a jelikož je to také aktivita, kterou jsem měla na prvním stupni v družině nejradši, hned jsem se do toho pustila. 

takže na fotce si můžete všimnout klubíčka bavlnky a již zmíněné plátěnky, na které je vyšito logo Harryho Stylese. a na roušce, která na fotce ale vidět není, mám Louiho smajlíka a slovo Kindness. 

tím se dostávám dál. hudba. počítá se hudba, jako jenom její poslouchání, jako koníček? protože já momentálně při každý činnosti poslouchám písničky. dřív jsem to nedělala a fakt nechápu proč. jako už vás nebudu trápit tím, že na mém momentálním playlistu je v podstatě 5(+1) interpretů. na prvním místě se drží 1D. ano, rok 2020 a stále se najdou lidi, kteří 1D poslouchají. no, určitě to bude překvapení století, ale v závěsu za 1D jsou Louis a Harry. Dále pak Niall a Liam. Sem tam mi v playlistu přibude i Zayn, ale ten méně často...


jako poslední tu asi zmíním kreslení, protože to je koníček který se mě drží v podstatě od malička. docela si troufnu říct, že nekreslím špatně. možná že bych se dostala na nějakou uměleckou školu. kdybych chtěla. a v tom je ten háček. já si radši budu kreslit sama pro sebe, než to mít jako povinnost. o tom jsem se přesvědčila, když jsem před rokem přestala chodit na kreslení jako na kroužek. od června 2019 jsem v podstatě nekreslila a znovu jsem se do toho pustila až v době karantény. takže to je skoro tři čtvrtě roku, kdy jsem fakt neměla potřebu po pastelkách sáhnout. 


na fotce se nachází telefon s Netflixem, ale ten vám myslím rozhodně nemusím nijak vysvětlovat :Dd

a taky diář, bullet journal, říkejte tomu jak chcete, pro mě to stejně jako třeba to vyšívání způsob relaxace, kdy musím přemýšlet jenom nad tím, jakým číslem začíná ten a ten týden a kolik místa mám na jaký den. 


Takže tolik by to asi bylo k mým zájmům. Rozhodně to nejsou všechny, kdybych se tu snažila vypsat všechno, tak jsme tu do zítra - pokud byste to dřív nezavřeli. 

pokud jste to dočetli až sem, pak vám gratuluji a klidně můžete povědět něco o svých zájmech vy mně. jinak se uvidíme u dalšího článku :)





Komentáře